بلاگ

انواع جاشمعی فلزی

انواع جاشمعی فلزی

انواع جاشمعی فلزی کدامند؟ جاشمعی های فلزی دسته ای از جاشمعی‌ ها هستند که از دیرباز تاذکنون مدل‌ های مختلف و متفاوت آن ها جهت استفاده به عنوان جاشمعی در دکوراسیون منازل استفاده می‌ شود. این جاشمعی‌ ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند، به طوری که در بازار می‌ توانید انبوهی از انواع جاشمعی فلزی در طرح‌ ها، رنگ‌ ها، مدل ها و اندازه‌ های متفاوت را ببینید. انتخاب مدل و نوع آن ها نیز کاملاً به سلیقه شما وابسته است. در این مقاله انواع جاشمعی فلزی را معرفی می‌ کنیم.

انواع جاشمعی فلزی

جاشمعی های فلزی انواع مختلفی دارند، به طوری که می‌ توان آن ها را با دکوراسیون‌ های مختلف ست کرد و قابل استفاده در مکان‌ هایی مانند اتاق‌ ها، سالن‌ های پذیرایی، راهروها، بر روی میز ناهارخوری، بر روی شومینه‌ ها و غیره می‌ باشند. برخی از انواع جاشمعی فلزی عبارتند از:

  1. جا شمعی دیواری شش ضلعی

این نوع از جاشمعی‌ ها به صورت شش ضلعی هستند و برای دیوار نصب می‌ شوند. چون استفاده آن ها بر روی دیوار است، فضای بسیار کمی در منازل را اشغال می‌ کنند، علاوه بر زیبایی می‌ توان از آن ها جهت روشن کردن شمع‌ ها و ایجاد نور در مواقع ضروری استفاده کرد.

چون در ساخت آن ها از مواد ساده استفاده شده است، بنابراین قیمت آن ها نیز ارزان و مقرون به صرفه است و به راحتی می‌ توانید آن ها را تهیه کنید.

انواع جاشمعی فلزی

  1. جاشمعی‌ های فلزی مکعب انزو

یکی از جاشمعی‌ های فلزی جذاب نوع مکعب انزو است. این نوع از جا شمعی زیبا را می‌ توانید در هر مکانی جای دهید، چون به راحتی با دکوراسیون‌ های مختلف ست می‌ شوند و در رنگ‌ های مختلفی مانند نقره‌ ای، طلایی و یا سیاه رنگ هستند.

  1. جاشمعی هگزاگون

با نگاه کردن به جاشمعی هگزاگون به یاد سازه‌ های چند بعدی می افتید که از قرار گرفتن ‌های مختلف فلزات در کنار یک دیگر به وجود می‌ آیند. این نوع جاشمعی بسیار ساده است و به رنگ‌ های مختلفی در بازار موجود است. انواع مختلف شمع‌ ها از جمله شمع استوانه‌ ای را می‌ توانید در داخل این جاشمعی‌ ها قرار دهید. چون ساختار آن به گونه‌ ای است که استفاده کردن از هر نوع شمعی برای آن امکان دارد و حتی با دکوراسیون‌ های مختلف و متفاوتی نیز به راحتی هماهنگ می‌ شود و می‌ توانید داخل بوفه‌ ها، سالن‌ های پذیرایی، بر روی شومینه‌ ها، بر روی میزهای غذاخوری و غیره استفاده کنید.

  1. جاشمعی وارمر

جاشمعی های وارمر در مدل‌ های مختلف و متنوعی تولید می‌ شوند که یکی از مدل‌ های آن مدل گوزن است. این مدل ها بسیار ساده و شیک هستند و می توان شمع‌ های مختلف را بر روی آن ها پیاده کرد. شما متناسب با چیدمان منازل خود می‌ توانید طرح‌ های مختلف جاشمعی وارمر را انتخاب کنید. امکان استفاده کردن از این جاشمعی‌ ها در هر مکانی وجود دارد.

  1. جاشمعی وارمر ۱۰ عددی

این نوع از جاشمعی‌ ها ساده‌ ترین، ارزان‌ ترین جا شمعی ها هستند که در حین ساده بودن زیبایی خاصی دارند. جاشمعی‌ های وارمر ۱۰ عددی را می‌ توان برای مراسمات مختلف از جمله جشن تولد، برای مراسمات خاصی مانند مراسم ختم، بر سر مزارها و غیره استفاده کرد.

  1. جاشمعی فلزی کلاسیک

گران‌ ترین و خاص‌ ترین نوع جاشمعی‌ های فلزی را می‌ توان نوع کلاسیک آن دانست که به صورت چند شاخه وجود دارند و از فلزات مختلفی مانند نقره، برنج، برنز و غیره ساخته می‌ شوند. جز پرطرفدارترین و پراستفاده‌ ترین جاشمعی‌ ها نیز محسوب می‌ شوند و استفاده کردن از آن ها برای منازل بزرگ و دکوراسیون کلاسیک یک گزینه خوب و ایده‌ آل محسوب می‌ شود.

جاشمعی فلزی کلاسیک

چرا لیراتا هوم

مجموعه لیراتا هوم (Lyrata Home) با شروع فعالیت از سال 1399، به منظور فروش آنلاین لوازم تزئینی و دکوری خانه و آشپزخانه، در پی ارائه محصولاتی با کیفیت و مناسب برای هر سبک چیدمان و دکوراسیون منزل قرار دارد. ما به عنوان یک تیم با افتخار، ماموریت خود را در اختیار داریم تا انتخابات متنوعی از لوازم دکوری را ارائه دهیم که هماهنگی بی‌نظیری با سبک‌های مختلف چیدمان و دکوراسیون منزل داشته باشند، از سنتی تا مدرن.

ما از بهترین برندها در این صنعت لوازم دکوری تهیه می‌کنیم و بر اساس استانداردهای بالا انتخاب می‌کنیم. لوازم یونیکی مانند اسنوفر، شمع تزئینی و شمع‌ دست‌ ساز ما نیز با استفاده از پارافین درجه یک و سویا وکس ساخته می‌شود، تا تجربه‌ای بی‌نظیر از روشنایی و عطر آرامش‌بخش را برای مشتریانمان فراهم کنیم.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ما، قابلیت سفارش شمع‌های اختصاصی است. مشتریان لیراتا هوم می‌توانند شمع‌هایی را با طرح، رنگ، عطر و حتی نوع پارافین دلخواه خود سفارش دهند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولی منحصر به فرد و دلخواه خود را دریافت کنید.

هدف اصلی ما حفظ رضایت شماست. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا محصولات با کیفیت، متناسب با سلیقه شما و با توجه به نیازهایتان را به شما ارائه دهیم. تیم ما همواره آماده است تا به شما کمک کند و به سوالات و درخواست‌های شما پاسخ دهد، تا تجربه خرید شما از لیراتا هوم به یک تجربه خاص و لذت‌بخش تبدیل شود.

جمع‌ بندی

در این مقاله انواع جاشمعی فلزی را بررسی کردیم. نمونه‌ های مختلفی از انواع جاشمعی فلزی در بازار موجود است و می‌ توان گفت که یکی از متنوع‌ ترین جاشمعی‌ ها نوع فلزی آن می‌ باشد که از فلزات مختلفی مانند برنج، برنز، نقره و غیره ساخته می‌ شود. این جا شمعی‌ ها را در مکان‌ های مختلفی می‌ توان استفاده کرد و به راحتی با دکوراسیون‌ های متفاوت همخوانی ایجاد می‌ کنند. در سایت لیراتا هوم با انواع جاشمعی فلزی، موارد استفاده از آن ها، مدل‌ های مختلف، نحوه خرید و غیره بیش تر آشنا شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دو =