بلاگ

تحلیل تاثیر خرید اسماج بر رفتار مصرف کننده

خرید اسماج

به طور کلی مصرف کنندگان همواره به دنبال خرید محصولات کاربردی و باکیفیت هستند. محصولات گیاهی که دارای خواص درمانی خاصی هستند از زمان های قدیم تا به امروز خریداران زیادی داشته اند. چرا که محصولات گیاهی هیچ گونه عوارضی برای بدن انسان ندارند و به همین دلیل مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرند.

بیشتر بدانید: اسماج عود گیاهی، اسنوفر، بشقاب سرامیکی، گلدان دونات

یکی از محصولات طبیعی مورد استفاده مردم اسماج است که شما می توانید با خرید اسماج از مزیای زیادی بهرمند شوید. شاید خیلی ها تا به حال حتی اسم اسماج را نشنیده باشند و ندانند که اسماج چیست. ما در این مقاله به بررسی کامل خرید اسماج و خواص آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اسماج چیست؟

اسماج دسته ای از گل و گیاهان است که آن را برای از بین بردن انرژی های منفی و پاکسازی محیط در مراسم اسماجینگ می سوزانند. اسماج خواص دارویی فراوانی دارد و همچنین باعث دفع بلا و چشم زخم می شود. این گیاه دارویی می تواند 94 درصد باکتری موجود در محیط را به طور کامل از بین ببرد.

تاریخچه استفاده از اسماج

گذشتگان در زمان های قدیم که هنوز داروهای شیمیایی ساخته نشده بود از داروهای طبیعی بهره می برند. مثلا از اسپند برای از بین بردن میکروب ها, دفع چشم زخم و ایجاد بوی خوش استفاده می کردند. سوزاندن عود گیاهی در بسیاری از آیین ها امری مقدس شمارده می شد چرا که به اعتقاد آن ها عود می توانست تمامی انرژی های منفی را از انسان ها دور کند.

اسماج همان عود طبیعی حاصل از گیاهان بود که از همان زمان های قدیم به عنوان عنصر پاکی شناخته می شد و مردم از آن استفاده های زیادی می کردند. حتی به مرور زمان استفاده از اسماج به ایالت های آمریکا و کانادا نیز راه یافت. به اسماج, پیچ هم گفته می شود.

گیاهان مورد استفاده در اسماج

همانطور که گفتیم استفاده از گیاهان دارویی از دیرباز بین مردم مرسوم بوده است و از این گیاهان برای پیشگیری و درمان برخی بیماری ها, از بین بردن میکروب های موجود در هوا, ایجاد حس آرامش و خوش بو کردن محیط استفاده می کردند. در ادامه به ذکر گیاهان مورد استفاده در اسماج خواهیم پرداخت.

گیاه مریم گلی:

این گیاه از خانواده نعناعیان بوده و به عنوان خوشبو کننده محیط مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین استرس و اضطراب را از انسان ها دور می نماید.

برگ کاج سوزنی:

از این گیاه برای از بین بردن میکروب ها و جلوگیری از رشد باکتری ها استفاده می کنند.

صنوبر گل حنا:

این گیاه به عنوان یک ضدعفونی کننده طبیعی عمل می کند.

رزماری یا اکلیل کوهی:

این گیاه دارای خواص درمانی زیادی است, به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند, از بروز بیماری های سرما خوردگی و انفولانزا جلوگیری می کند و استرس و اضطراب را نیز از انسانها دور می نماید.

اسطوخدوس یا لوندر:

گیاه اسطوخدوس بوی بسیار خوبی دارد, دارای خواص درمانی زیادی است و همچنین باعث دور شدن استرس و اضطراب از انسان می شود.

بادرنجبویه :

این گیاه نیز دارای خواص درمانی زیادی است. این گیاه استرس و اضطراب را از انسان دور می کند و حس آرامشی را به او می بخشد, باعث افزایش اشتها می شود و همچنین تا حد زیادی باکتری های موجود در هوا را از بین می برد.

فواید استفاده از اسماج

فواید استفاده از اسماج:

اسماج دارای خواص دارویی زیادی است که تا حد زیادی می تواند از بروز برخی بیماری ها جلوگیری کند. در ادامه به ذکر تمامی خواص اسماج خواهیم پرداخت:

1- بهبود تمرکز ذهنی انسان

سوزاندن اسماج می تواند به بهبود تمرکز ذهنی در انسان کمک کند زیرا هم انرژی منفی را دور می کند و هم به دلیل خاصیت دور کردن استرس و اضطراب در انسان از بروز افسردگی جلوگیری می کند.

2- پاکسازی هوا

باکتری ها و میکروب های موجود در هوا عامل بروز بسیاری از بیماری ها هستند. سوزاندن اسماج باعث پاکسازی محیط از میکروب ها می شود و از بروز برخی بیماری ها جلوگیری می کند.

3- پاکسازی اشیاء

سوزاندن اسماج نه تنها باعث پاکسازی هوای محیط می شود بلکه اشیاء را نیز از میکروب ها و انرژی های منفی پاکسازی می کند.

4- ایجاد حس آرامش با استفاده از اسماج

استرس خود می تواند عامل بسیاری از بیماری ها مانند فشارخون , پیری زود رس و…. باشد. همانطور که گفتیم دود اسماج می تواند به کاهش استرس و اضطراب در انسان ها کمک می کند , حس آرامش بیشتری را به او  ببخشد, به بهبود خلق و خوی او کمک کند و همچنین از بروز بیماری های مختلف در انسان جلوگیری نماید.

5- بهبود خواب در انسان

انرژی منفی و استرس و اضطراب در انسان می تواند عامل بی خوابی او باشد. استفاده از دود اسماج انرژی منفی را از بین برده و استرس را از انسان دور می کند و به بهبود خواب او نیز کمک می کند.

زمان های مناسب برای استفاده از اسماج:

در برخی اوقات سوزاندن اسماج بسیار توصیه می شود مانند:

  • زمانی که استرس و اضطراب شدیدی دارید و می خواهید احساس بهتری داشته باشید.
  • زمان نقل مکان به یک خانه ی جدید می توانید از اسماج استفاده کنید تا انرژی های منفی را از بین ببرید.
  • می توانید از اسماج زمان سال نو, بعد ازخانه تکانی و قبل از شروع یک کار جدید برای دفع چشم زخم استفاده کنید.
  • زمانی که می خواهید محیط را ضد عفونی کنید استفاده از اسماج توصیه می شود.

عوارض استفاده از اسماج چیست؟

خرید اسماج در کنار فواید زیادی که دارد می تواند عوارضی نیز به همراه داشته باشد. مثلا افرادی که دچار بیماری آسم یا تنگی نفس هستند بهتر است از خرید اسماج صرف نظر کنند. چرا که این افراد به هیچ وجه نباید در معرض دود طبیعی قرار بگیرند چون می تواند باعث تشدید بیماری آنان شود.

سخن آخر

اسماج, از دیرباز تا کنون به دلیل داشتن خواص زیاد, مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این مقاله به ذکر تمامی خواص دود اسماج پرداخته ایم. اگر شما نیز دچار استرس یا اضطراب, بی خوابی و بیماری های سرماخوردگی و آنفولانزا هستید و می خواهید انرژی های منفی را از خود و خانواده دور کنید می توانید از این گیاه دارویی پرخاصیت استفاده نمایید. جهت خرید اسماج می توانید به سایت لیراتا هوم مراجعه کنیید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =