بلاگ

شمع‌های خاص ولنتاین

خرید شمع ولنتاین

ممکن است این روزها که ولنتاین نزدیک است شما هم وارد صفحه جستجوی گوشی یا لپ تاپ خود شده باشید و عبارت شمع های ولنتاین را جستجو کرده باشید. برای داشتن فضایی رمانتیک و آرامش بخش داشتن شمع از الزامات است. شما از شمع ولنتاین خود چه ویژگی‌هایی را انتظار دارید؟ در این مطلب همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم شمع‌های زیبایی انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: پک هدیه، شمع، دکوری

تاریخچه ولنتاین

ولنتاین را به عنوان روز عشق می‌شناسند و همه سعی می‌کنند با هدیه‌های ویژه ارادت، محبت و عشق خود را به شریک عاطفی که دارند نشان دهند. این روز به افتخار ولنتاین روم نامگذاری شده استا تا نشانه احترام به کسی باشد که برای ابراز عشق خود جانش را از دست داده است.

روایت‌ها در مورد تاریخچه این روز متعدد و بیشمار است. بسیاری به این روایت اعتقاد دارند که در زمان‌های گذشته در روم ازدواج سربازان با معشوقه‌هایی که داشته اند ممنوع بوده است؛ اما ولنتاین که یک کشیش بوده است این افراد را به عقد یکدیگر در می‌آورده است و در این راه نیز جان خود را از دست داده است.

ترتیب دادن جشن ولنتاین

ولنتاین یک روز خاص برای عشاق است که به شیوه‌های مختلفی آن را جشن می‌گیرند. در برخی از کشورها رسم است که همکاران باید به یکدیگر یک بسته شکلات در این روز خاص هدیه بدهند و هدف از این کار آشنایی افراد مختلف با یکدیگر است تا بتوانند روابطی بجز روابط کاری ایجاد کنند.

برخی از زوجین جشن‌ها لاکچری و بزرگی ترتیب می‌بینند تا عشق خود را نشان دهند و برخی دیگر نیز به تقدیم کردن کادو به همدیگر بسنده می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید امسال ولنتاین به یاد ماندنی داشته باشید، بهتر است به فکر یک جشن کوچک دو نفره باشید.

ویژگی و کاربردهای شمع ولنتاین

یک شمع های ولنتاین می‌تواند حتی در عین سادگی نیز به شما انرژی‌های مثبت، آرامش و واوقات خوشی را هدیه کند. به همین دلیل است که در همه جشن‌ها شمع وجود دارد. شمع‌هایی که برای ولنتاین انتخاب می‌کنید به دکور شما بستگی دارند.  می‌توانید یک شمع ساده سفید در میز ولنتاین خود داشته باشید یا این که انواع قرمز رنگ را انتخاب کنید.

این شمع تزیینی برای ولنتاین بهتر است که دارای اشکال خاص باشند. این اشکال قلب، خرس‌های تدی کوچک، گل، قلب‌های دوتایی و… باشد. بهتر است قبل از خرید شمع انواع مختلف آن‌ها را بررسی کنید.

همچنین توصیه دیگر ما این است که از شمعدان‌های زیبا برای پایه این شمع‌ها استفاده کنید. این وسایل خود به نوعی دکوری هستند و می‌توانند میز شما را بهتر و شکیل تر نشان دهند. شمعدان‌های رومیزی کریستال، شمعدان‌های چوبی، انواع مدرن یا مینیمال انتخاب عالی هستند.

در خرید شمع های ولنتاین بهتر است بیشتر به شمع دست ساز معطر دقت کنید که با رایحه‌های مختلفی مانند سیب و دارچین و انواع بسیار دیگر موجود شده اند. این شمع‌ها فضا را زیبا، آرامش بخش و خوشبو می‌کنند تا ضیافت دو نفره عاشقانه شما تکمیل شود.

شمع ولنتاین برای هدیه

برای هدیه روز عشق آیتم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید حتی به صورت ترکیبی نیز آن‌ها را در یک باکس زیبا به معشوق خود تقدیم کنید. از این میان بهتر است از شمع‌های دست ساز معطر، اسماج، جاشمعی و برخی موارد دیگر غافل نمانید. آن‌ها در کنار گل یا یک زیور زینتی می‌توانند عشق شما را خوشحال کنند.

خرید شمع ولنتاین از لیراتا هوم به صورت اینترنتی

لیراتا هوم یک فروشگاه اینترنتی برای فروش، شمع، شمعدان، عود، اسماج و مواردی مانند این‌ها است که با اشکال زیبای شمع و بقیه محصولات شما را راضی خواهد کرد. طرح‌های مختلف برای مناسبت‌هایی مانند ولنتاین نیز موجود است که می‌توانید بررسی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم سایت ما را برای بازدید از نمونه کارهای جدید، عکس‌ها و قیمت‌ها ببینید. همچنین درگاه پرداخت امن وجود دارد که برای خرید شما مشکلی به وجود نمی‌آید. در نهایت سفارش‌های 5 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهند شد تا بتوانید فضایی دلنشین تر در محیط اطراف خود با این شمع‌ها ایجاد کنید.

سخن پایانی

شمع‌های ولنتاین برای میزی که در این شب می‌چینید یک آیتم زیبا و البته ضروری هستند. آن‌ها همچنین به همراه متعلقات دیگری مانند اسماج و عود می‌توانند کادو مناسبی باشند. ما در این مطلب ضمت توضیح در مورد تاریخچه روز خاص ولنتاین، از شمع‌های گفته ایم که برای ولنتاین میتوانید تهیه کنید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت لیراتا هوم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =