بلاگ

جاشمعی استوانه ای شیشه ای چیست ؟

جاشمعی استوانه ای

جاشمعی استوانه ای شیشه ای چیست ؟ جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای یکی از جاشمعی‌ های جذاب و شیک است که می‌ توان از آن در مکان‌ های متفاوت و با دکوراسیون‌ های دارای چیدمان‌ های مختلفی استفاده کرد. این نوع جا شمعی‌ ها در عین ساده بودن از زیبایی خاصی برخوردار هستند و به راحتی می‌ توان آن را در داخل دکوراسیون‌ های مختلف جای داد. اگر علاقه مند به استفاده کردن از انواع جاشمعی‌ ها هستید، در این مقاله جاشمعی استوانه ای شیشه‌ ای را معرفی می‌ کنیم.

بیشتر بدانید: شمع دست ساز، اسنوفر، جاشمعی

آشنایی با جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای

جاشمعی‌ ها از جمله پرکاربردترین و رایج‌ ترین وسایل تزیینی در دکوراسیون منازل هستند که تنوع بالایی دارند و امروزه از انواع مختلف جاشمعی‌ ها جهت تزیین کردن و زیبایی دکوراسیون منازل استفاده می‌ کنند، علاوه بر آن که در کنار ایجاد زیبایی می‌ توان از نور و روشنایی آن ها در مواقع ضروری نیز استفاده کرد. انتخاب نوع جاشمعی با توجه به تنوع بالای آن ها می تواند با هر نوع سلیقه ای متناسب باشد. از انواع آن ها نیز جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای می‌ باشد.

قطعاً نام جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای را شنیده‌ اید، شاید هم بارها از آن در دکوراسیون منازل خود استفاده کرده باشید. در این صورت حتماً می‌ دانید که جاشمعی استوانه ای شیشه‌ ای یکی از جذاب‌ ترین، شیک‌ ترین و در عین حال ساده‌ ترین جاشمعی‌ های موجود در بازار است که افراد زیادی تمایل به خرید این نوع جاشمعی‌ ها دارند، چون به علت ساختار خاص و ساده این نوع جاشمعی‌ ها می‌ توان آن ها را در دکوراسیون‌ های مختلف جا داد.

به راحتی این جاشمعی‌ ها در داخل کنار وسایل دیگر همخوانی ایجاد می‌ کنند. در داخل آن ها نیز شمع‌ های مختلف را می‌ توانید قرار دهید. جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای دقیقاً به شکل استوانه است، عرض آن کمی پهن می‌ باشد، اما ارتفاع‌ های مختلفی دارند. این نوع از جاشمعی‌ ها را می‌ توانید در مکان‌ هایی مانند اتاق خواب اتاق، نشیمن، پذیرایی، راهروها، بر روی میز ناهارخوری، بر روی شومینه‌ ها، داخل بوفه‌ ها و هر مکان دیگری جای دهید

 علاوه بر منازل از انواع جاشمعی استوانه ای شیشه‌ ای جهت تزیین کردن مکان‌ هایی مانند مغازه‌ ها، رستوران‌ ها، فروشگاه‌ ها و… نیز می‌ توان استفاده کرد. جا شمعی استوانه ای شیشه‌ ای در اندازه‌ های مختلفی موجود است، اما به طور معمول آن ها را به صورت ست‌ های سه تایی در کنار یک دیگر می‌ چینند که این چیدمان ظاهر زیبا و جذابی به این نوع جاشمعی‌ ها می‌ بخشد. نحوه چیدمان به سلیقه شما بستگی دارد،

بنابراین اگر به دنبال یک جاشمعی ساده با قیمت مناسب و مقرون مقرون به صرفه، زیبا، جذاب و قابل استفاده در مکان‌ های متفاوت هستید، جاشمعی استوانه ای شیشه‌ ای را انتخاب کنید.

جا شمعی استوانه ای

البته این جا شمعی‌ ها نیز در مدل‌ های مختلفی وجود دارند که رایج‌ ترین آن ها عبارتند از:

  1. جاشمعی استوانه‌ ای کلاسیک
  2. جاشمعی استوانه‌ ای آینه‌ ای
  3. جاشمعی استوانه‌ ای ساده
  4. جاشمعی استوانه‌ ای فانتزی طلایی
  5. جاشمعی استوانه‌ ای مشکی اکلیلی
  6. جاشمعی استوانه‌ ای باریک
  7. جاشمعی استوانه‌ ای نقره‌ ای
  8. جاشمعی استوانه‌ ای سنگ نمک
  9. جاشمی استوانه‌ ای قهوه
  10. جاشمعی استوانه‌ ای گلدار

سخن پایانی

در این مقاله جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای را معرفی کردیم. جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای یکی از ساده‌ ترین، شیک‌ ترین و پراستفاده‌ ترین جاشمعی‌ ها هستند که در منازل و جهت تزیین کردن دکوراسیون‌ های مختلف به کار می‌ روند. از این نوع جاشمعی‌ ها به علت ساختار خاص و ساده‌ ای که دارند می‌ توان در مکان‌ های مختلف و متفاوتی از جمله بر روی میز ناهارخوری، راهروها، اتاق خواب، نشیمن و پذیرایی، داخل بوفه‌ ها و غیره استفاده کرد. حتی امکان استفاده کردن از آن ها در مکان هایی مانند هتل‌ ها، رستوران‌ ها، مغازه‌ ها و غیره جهت تزیین و بهتر دیده شدن این مکان‌ ها وجود دارد.

در سایت لیراتا هوم انواع جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای، مدل‌ های مختلف این نوع جا شمعی‌ ها، قیمت جاشمعی استوانه‌ ای شیشه‌ ای، نحوه خرید جاشمعی استوانه ای شیشه‌ ای و غیره بیش تر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =